Ev. č. P 02
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, 851 01 Bratislava
O2 sa za rok 2014 už po šiesty krát stal Operátorom roka v nezávislej ankete zákazníkov. Aj týmto spoločnosť potvrdila, že ponuka O2 Fér a rovnako aj ponuky O2 Moja Firma a O2 Paušál odzrkadľujú reálnu potrebu zákazníkov.
Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sú v O2 férovosť, jednoduchosť a transparentnosť. Rovnaké výhody patria všetkým, bez ohľadu na to,či si dobíjajú kredit alebo platia prostredníctvom faktúry, ale aj bez ohľadu na to,či sú s O2 dlhšie alebo sú noví zákazníci. Tento prístup oceňuje množstvo zákazníkov. Do siete O2 si od roku 2008 do 31. decembra 2014 preniesli zákazníci viac ako 705 tisíc telefónnych čísel.
Zákaznícka báza O2 dosiahla ku koncu roka 2014 už1,684 milióna aktívnych zákazníkov. Zároveň si O2 udržalo najvyššiu lojalitu a najmä najvyššiu spokojnosť zákazníkov spomedzi všetkých operátorov. O2 prinieslo ako jediné zákazníkom možnosť volať automaticky zo Slovenska do krajín Európskej únie za domáce ceny. Navyše, v roku 2014 O2 sprístupnilo automaticky a bez poplatkov pre všetkých zákazníkov všetkých programov volania, SMS/MMS a dáta vČeskej republike za rovnaké ceny ako na Slovensku. O2 pokračuje v rozširovaní vlastnej 3G siete. Komerčný štart produktov na vlastnej 3G sieti prebehol ešte v júni 2011.
Koncom minulého roka O2 potvrdilo, že dobudovanie 3G siete je pre operátora prioritou. Zároveň sa však O2 v minulom roku sústredilo aj na rozširovanie pokrytia najrýchlejšou 4G sieťou. V závere roka už rozšírilo pokrytie 4G na dve najväčšie mestá na Slovensku – Bratislava a Košice, pričom do konca roka 2015 má v pláne pokrývať rýchlou 4G sieťou 50 % populácie.
SpoločnosťO2 Slovakia, s.r.o. patrí do portfólia skupiny PPF. Pre všetky svojeobchodné aktivity v Slovenskej republike používa značku O2. Na slovenský trh mobilných operátorov vstúpila rozhodnutím výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR zo dňa 25.8.2006. Svoju komerčnú prevádzku spustila 2.2.2007